Veel Gestelde Vragen

Inklapbare content

Rekening & privacy

Hoe vind ik mijn identificator (login) en/of mijn wachtwoord om verbinding te maken met Mephisto?

Om uw gebruikersnaam (login) en/of wachtwoord voor uw Mephisto-account te vinden, is niets eenvoudiger:

  1. Ga naar de startpagina van de site
  2. Klik in het lint rechtsboven op de startpagina op "Inloggen"
  3. Klik in het venster "Verbinding" op "Wachtwoord vergeten?
  4. Vul je e-mailadres in en klik op bevestigen. U ontvangt een e-mail met uw Mephisto-inloggegevens en een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.

Waarom een ​​Mephisto-account aanmaken?

Het hebben van een account betekent dat u bevoorrechte toegang heeft tot uw persoonlijke gegevens op Mephisto. Dankzij uw account kunt u eenvoudig de volgende vragen beantwoorden:

  1. Waar is mijn bestelling ?
  2. Welke bestellingen heb ik al geplaatst?
  3. Hoe kan ik een gekocht product gemakkelijk retourneren?

Uw accountgegevens worden ook gebruikt om u op de site te identificeren (noodzakelijk om een ​​bestelling te plaatsen) en om u exclusieve voordelen te bieden.

Ten slotte maakt de verstrekte informatie een snelle en efficiënte verwerking van uw bestellingen mogelijk: leverings- en factuuradres, contact e-mail...

Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd en veilig?

De persoonsgegevens die u meedeelt aan Mephisto worden enkel gebruikt in het kader van uw commerciële relatie met Mephisto. Ze worden nooit meegedeeld aan derden of doorverkocht.

De bankgegevens die u meedeelt om op Mephisto te kopen, zijn nooit in het bezit van Mephisto: alle transacties worden verwerkt (en gecertificeerd) door vertrouwde derde partijen, zoals:

  • Shopify Payments is gespecialiseerd in het verwerken en beveiligen van online betalingen.
  • Paypal, een internationaal erkende online betalingsoplossing die de status van bankorganisatie geniet

Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens op Mephisto wijzigen/bijwerken?

U kunt uw gegevens op Mephisto eenvoudig bijwerken:

  1. Klik op uw vetgedrukte voornaam, aanwezig in het menu bovenaan de site
  2. Wijzig de gewenste informatie en klik op "Adres bijwerken" om te valideren

Hoe meld ik me af voor de nieuwsbrief of wijzig ik het e-mailadres waar deze naartoe wordt gestuurd?

Indien u onze nieuwsbrief (met daarin exclusieve informatie en promoties van Mephisto) niet langer wenst te ontvangen, kunt u zich eenvoudig uitschrijven:

Via de nieuwsbrief:

  1. Klik op de link onderaan de nieuwsbrief
  2. Bevestig uw uitschrijving eenmaal op de site

    Winkelwagen & bestellen

    Worden de toevoegingen aan mijn winkelmandje van het ene bezoek naar het andere bewaard?

    Bij Mephisto worden uw items die aan uw winkelwagen zijn toegevoegd, van het ene bezoek aan het andere bewaard als u bent ingelogd op uw account. U kunt dus op elk moment de site verlaten en later terugkomen om uw bestelling af te ronden.

    Hoe wordt een bestelling geplaatst bij Mephisto?

    Heb je het paar schoenen van je dromen gevonden in onze catalogus? Gefeliciteerd! Vrouw, man, wij geloven dat onze schoenen en modeaccessoires je volledige voldoening zullen schenken. Om uw bestelling te valideren, is niets eenvoudiger:

    • Klik op "toevoegen aan winkelwagen" op de pagina van het product dat u wilt bestellen.
    • Ga verder met winkelen of klik op "Afrekenen".
    • Volg de eenvoudige instructies van ons bestelproces in 5 stappen:
      1. Controleer uw winkelmandje (overzicht van uw aankopen).
      2. Identificeer uzelf (bestaande klant) of maak uw account aan (nieuwe klant).
      3. Voer factuurgegevens in.
      4. Vul leveringsgegevens in (indien verschillend van facturering); kies ook de gewenste bezorgmethode.
      5. Selecteer de betaalmethode die u wilt gebruiken om uw aankopen te betalen.
      6. Valideer het overzicht van uw bestelling. U gaat over tot online betaling om uw bestelling te betalen als dit de betaalmethode is die u hebt gekozen.

    U ontvangt een bevestigingsmail met daarin uw gehele bestelling.

    Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling op Mephisto volgen?

    Bij Mephisto is het volgen van de voortgang van uw bestellingen van schoenen en modeaccessoires heel eenvoudig:

    1. Eenmaal verbonden met onze site, klikt u op uw voornaam, aanwezig in het menu bovenaan de site.
    2. De tabel "bestelgeschiedenis" geeft u toegang tot alle informatie met betrekking tot uw vroegere en huidige bestellingen.

    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat deze is afgerond?

    Het wijzigen van een bij Mephisto geplaatste bestelling is niet mogelijk. In geval van een fout kunt u de geplaatste bestelling annuleren of contact met ons opnemen voor elk wijzigingsverzoek.

    Kan ik mijn bestelling annuleren?

    U kunt een bestelling op Mephisto annuleren door deze stappen te volgen:

    1. Eenmaal verbonden met onze site, klikt u op uw voornaam, aanwezig in het menu bovenaan de site.
    2. In de bestelgeschiedenistabel kunt u klikken op:
      • het bestelnummer (kolom Nr) of het icoon (kolom Acties). Klik in het bestelvenster op "bestelling annuleren".
      • op het pictogram (kolom Acties) om de opdracht te annuleren.

    Voeg een mogelijke opmerking toe over de reden voor het annuleren van uw bestelling om ons te helpen onze diensten te verbeteren en uw annuleringsverzoek te bevestigen.

    Wat als ik mijn bestelling niet ontvang?

    Mephisto doet haar best om ervoor te zorgen dat uw bestelling op tijd en in de best mogelijke staat aankomt. We ondersteunen echter meestal geen pakketbezorging. Dit wordt toevertrouwd aan dienstverleners buiten Mephisto:

    • BPost
    • Mondiaal relais

    In geval van niet-ontvangst van een pakket na 7 dagen, kunt u deze procedure starten:

    1. Houd uw leveringsnummer bij de hand en neem contact op met de dienst waarvoor u hebt gekozen: BPost of Mondial Relay.
    2. In geval van problemen staan ​​wij tot uw beschikking om u te helpen.

    Hoe profiteren van een promotionele aanbieding?

    Heb je een Mephisto-promotiecode? Gefeliciteerd! Om hiervan te profiteren, is het heel eenvoudig:

    1. Surf op onze site en vind het artikel dat u leuk vindt in onze secties Damesschoenen, Herenschoenen of Accessoires.
    2. Zodra uw mandje gevuld is, klikt u op "plaats mijn bestelling".
    3. Voer in het gebied "promotiecode" de code van uw promotie-aanbieding in.

    Betaling

    Wat zijn de betaalmiddelen om mijn bestelling te betalen?

    Mephisto biedt u verschillende manieren om uw bestellingen van schoenen en modeaccessoires te betalen:

    • Creditcards: Visa en MasterCard.
    • Debetkaarten: Bancontact en Maestro.
    • PayPal
    • Bankoverschrijving: uw bestelling wordt pas verwerkt na ontvangst van uw betaling (let op: de levertijd wordt verlengd van 24 tot 48 uur, afhankelijk van de bank). De bestelde producten worden dan 5 dagen gereserveerd vanaf de datum van de bestelling. Na deze periode en bij gebrek aan ontvangst van de overeenkomstige betaling, behoudt www.mephisto.be zich het recht voor om de bestelling van de klant te annuleren.

    Zijn mijn betalingen op Mephisto veilig?

    Ja. De bankgegevens die u meedeelt om op Mephisto te kopen, zijn nooit in het bezit van Mephisto: alle transacties worden verwerkt (en gecertificeerd) door vertrouwde derde partijen, zoals:

    • Shopify Payments, specialist in het verwerken en beveiligen van online betalingen.
    • Paypal, een internationaal erkende online betalingsoplossing die de status van bankinstelling geniet.